basketmoves

Tjeniiis! :)

Idag har jag och Heléna spelat lite basket, det var roligt att komma ut och bara göra något sådär spontant. Vi körde 21:an och självklart vann jag båda gångerna haha! :D Okej, jag skryter väl lite med, bara för att jag är en vinnarskalle enligt Helena. Sån är ju absolut inte jag!!! :D Sedan blev de lite fotboll med en basketboll så det var inget seriöst och precis när jag skulle göra väääärsta snygga finten så trillade jag och det gjorde så ont. Vi körde på grusplan så det var inte skönt. Min babe bara skrattade åt mig först och sen kom hon & tröstade mig. 

Nu ska vi ha lite mysigt, blir att titta på film & äta lite ostbågar! xD Vad för film, vet jag inte än men det märker vi. Kan ju skriva om det imon & om det är någon film jag rekommenderar. Jag har fått låna massa filmer av JanneBoy så måste börja se dem annars blir lilla janne ledsen :( Det vill vi ju inte hihi.. 

Jag hoppas att Ni där ute har en lika underbar flickvän som jag har!
Jag vill dessutom dela med mig av den här artiklen som jag hittade på Aftonbladet!! Jag säger bara fyfan asså, jävla diskriminering pga av läggning!!! Nu är jag arg!!!!

Aftonbladet

Pusspuss


Storbloggaren Heléna tar över.. mohaha. 
Ska skriva en liten hälsning till min lilla snuttis. Som är elak. Jag får inte ens röka en cigg med henne för hon ska duscha buhu! 
Nåväl. Har inte läst vad hon skrivit ännu (ovan) så vet inte riktigt om jag upprepar mig just nu men gaaah, hon är underbar. Hon trillade dock i gruset stackarn även om jag småskrattade åt henne så vet jag att på grus gör de ont :( 

Har de super mysigt här i Kalmar, mysig stad även om jag inte direkt gör nått om dagarna mer än sover och lagar mat så tycker jag de är härligt att vara här. Få en liten ledig stund innan man börjar plugga. Enligt mamma är mitt schema inte de roligaste till en början men de gör mig inget. Om jag har mer att göra om dagarna så trivs jag bättre. Samtidigt har jag snuttis som stöttar mig otroligt mycket och de tackar jag hemskt mycket för, utan dig Erika hade jag säkert bara drivit runt. 

Älskar dig <3 Min prinsessa. Nu ska jag inte ta över din blogg utan ska faktiskt skriva i min egna ;) 

Fujiiama - Höhö!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS